Övernattning med Ebba
Publicerat den

Igår vaknade jag vid elva och duschade.
Sedan fixade jag mig och åt.
Därefter körde jag och pappa till mina kusiner Rebecca och Michelle.
Vi var där ett tag. Åt en supergod pastasallad och sedan pratade vi en massa om allt.
Vi kollade lite på Tyra Show, där de pratade om ungdomar som blir utstötta på grund av att de gillar musik, teater och att uppträda och sådant.
Skådespelarna från Glee kom dit och sedan kom Gabourey Sidibe som har huvudrollen i filmen Precious.
En film jag absolut måste se snart!
Någon som sett den? Är den bra?
I alla fall, sedan körde min pappa mig till Arenan i Bunkeflo där Joel, Gustav, Hinde och Ebba var.
Så jag var där med de i någon timme, sedan cyklade jag och Ebba hem till mig och käkade och fixade oss eftersom vi var alldeles dygns sura av regnet.
Sedan stack vi till Joel och var där till ungefär tolv.
Pappa kom och hämtade oss eftersom det regnade för mycket för att vi skulle gå hem.
När vi kom hem åt vi, förberedde oss för att sova typ, men vi satte oss vid datorn och kollade på
I Taket Lyser Stjärnorna.
Filmen slutade vid två och då gick vi och la oss, men somnade inte förrän vid tre.
Idag vaknade vi vid halv tolv ungefär och åt frukost min pappa hade fixat.
Världens minsta brödskivor? Haha :)
Sedan satt vi lite vid datorn och därefter stack Ebba hem.



IT'S ME, REBECCA.

Haha, som sagt; Du måste se Precious, you wont be disappointed. ;D



URL: http://rebeccaalexa.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?