w h a t e v e r
Publicerat den

Idag.. Eller klockan är över tolv, så igår träffade jag Joel och Gustav och var med de en stund.
Sedan gick de hem för att hämta badkläder och då kom Sarah.
Sedan kom Gustav och Joel igen och då drog vi till Kalkan.
Jag skulle egentligen också bada, men jag orkade inte och så var det helt många andra där så jag badade inte, men Gustav och Joel gjorde det.
Efter det stack vi hem till mig igen.
Och sedan stack en efter en, först Gustav, sedan Joel, sedan kom Jonte för han ville ha pengar, sedan stack han också, och då drog Sarah hem och jag gick till Miranda.
Så var jag hos henne och kollade på någon serie där såna prinsar från Asien och Afrika söker kärleken i England och så får de inte säga att de är prinsar och sånt. Haha, värsta kul program ju!
Efter det ringde min pappa och frågade ifall jag och Miranda ville komma över till oss och käka pizza.
Så vi gick hem till mig och åt, sedan satt vi lite vid datorn och efter det stack Miranda hem.
Hon ska nämligen till Turkiet imorgon.
BLIR SUR!
...om hon kommer hem och är jättebrun, annars är jag glad haha :D
Nu ska jag sova,
godnatt!








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?