24 SECONDS
Publicerat den

Man har 24 sekunder po sig att koera ner det er groent ljus och man stannar i 24 sekunder ner det er roett, om jag inte sett fel. Men i alla fall. Denna dagen har varit awesome!! Jag har treffat en massor med snella menniskor och koept en massa grejer. Converse (men i och foer sig vet jag inte om de er ekta), lite smycken och en egyptiskt drekt. So folk har inte stirrat po mig lika mycket ner jag haft den po mig. Istellet har de sagt oh, egyptian women och beautiful och sont till mig, haha. Idag var det runt 25 grader men jag hann inte sola. Men imorgon er det, det enda jag kommer goera. SOLA OCH BADA!

Vad jag lert mig idag: Egyptier gillar inte ryssar. HAHA!



julia :D

vill se bilder : o <3



URL: http://randomgirls.blogg.se/


Anonym

hur varmt är det där nu? :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?