svar på kommentar
Publicerat den

jennet om "they don't understand, you're all i have..":
hejsan!
tycker din blogg är underhållande och grym!
Jag känner dig inte, och därför brukar jag inte läsa andras bloggar som jag inte känner men av denna bloggen blir man ju besatt :)
vet bara att alex är din kusin :)
Svar: Hej på dig! Oh, tack så mycket, det blir jag jätteglad av att höra! Jodu, Alex's kusin här ja! :-)
hananh om honey i'm home:
du måste börja videoblogga mer sötis!
Svar: Ska bli!
julia :D om human nature:
du ritar visst fint, va klagade du på :( ?<3
Svar: Jag ritar som en 3-åring! Eller nej... 6-åring kanske. Men ska definitivt börja lära mig rita fint, haha, men tack Julia :-D
anna om i don't wanna be anything other:
vilken mascara använder du? :)
Svar: Det kan du få läsa om du klickar HÄR.
aangelinaaaaaaaaaaaaaaaaa om jag tog en falafelkula för dig och fick en kebabsmula tillbax:
HAHHAHA, hämsk bild ju xd , men kul va de iaf :D <3
julia :D om jag tog en falafelkula för dig och fick en kebabsmula tillbax:
hahah, håller med ange.. hemsk bild ^^<3
men kuuul, mwhaha <3
Svar: Vad vill ni två flickor? Det var ju den bilden som blev finast av alla vi tog! SUPERKUL :-D
sara om amatör:
heeej var har du köpt dina skor dem är skit fina?
Svar: Det är Tintins skor på bilden så du kan fråga henne HÄR.



julia :D

HÄWHUAHUWHA, (: <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?