svar på kommentar
Publicerat den

almedina om kors i taket:
jag tittade på dina gamla inlägg och såg att du hade lagt ut en bild på dig, där du har en barca tröja.
Men sen finns det också en bild där du har en manchester united mössa på dig?
vilket lag hejar du på egentligen?

Svar: BARCA! Haha, jag är inte så mycket för fotboll egentligen, men Barcelona om något, och det med Manchester United mössan, ja, den är inte ens min, det var min kompis mössa, men Barca tröjan är min :-)


Anonym om kors i taket:
vill du inte skriva vilken veckan du ska på ssc på?
Svar: Jag ska dit v. 4


julia :D om kors i taket:
hur är det med din rumpa ? ^^<3
Svar: Bättre, men har fortfarande ont, haha :-(

sofie
om svar på kommentar:
gulligt <3
Svar: Sorgligt, haha...



sofie

varför videobloggar du inte längre? :(



URL:


julia :D

haha, (: <3



min msn kom med på min fråga, smexigt, kanske nått random peddo addar mig, grr :D<3



URL: http://randomgirls.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?