svar po kommentar
Publicerat den

Anonym om 24 SECONDS:
hur varmt är det där nu? :)

Svar: Ungefer 25 grader just precis nu i och med att det er kvell och so, annars har det varit 25 grader hela dagen. Till och med lite mer kanske.
 
  julia :D om 24 SECONDS:
vill se bilder : o <3

Svar: Har ingen oeverforingsladd med mig so kan tyverr inte legga in bilder. Men du for se bilder ner jag kommer hem ! :*
   
  filippa om bara för att:
sötast.

Svar: Hihi, tack!
   
  felicia sonesson som saknar nicole bica om HTC Desire Z:
jag har htc desire :D<3

Svar: Oh gud jag saknar dig med! Ja, jag vet, er den bra? :*
   
  katta (K) om egypten var det ja...:
ha det så kul nicolush!
saknar dig, vi ses när du är negeeer & jag e sån white :(<3

PUSS!

Svar: Ja, det ska jag ha, tack so mycket! Saknar dig med och jaaa, det moste vi. Sen kan vi ju ta nogra bilder ockso bara foer att minnas hur mycket skillnad det var. Hahaha, neida. PUSSS<3
   
  Anonym om svar på kommentar:
amandasss@HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH,omg så störd HAHAHAHAH,hon sätter upp låtar hon tycker om eller tycker e roliga :O
har du nått problem med att hon la upp ben låten eller HAHHAHAHAHAH:O

Svar: HAHA, precis. Tack!
   
  julia :D om egypten var det ja...:
hahahha, vad för språk pratar man där? , egyptiska? ^^
trevligt med det med gubbarna ju , (:

Svar: Haha, nej, arabiska! Neeeej, inte trevligt alls :-oo






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?