tredje december
Publicerat den

Idag har jag varit i skolan och sedan så åkte jag hem och var hemma ett tag. Efter det så tog jag bussen till Djupadal och träffade Nael, sedan Melker och Bazel också. Var med dem ett tag och sedan tog jag bussen in till stan men mina ynka sjutton kronor och dessutom tänkte jag inte på att jag betalade kontant så jag glömde helt bort min bussbiljett, sedan hoppade jag ju av på Gustav Adolfs Torg för att jag var ju på helt andra tankar... Och då kommer jag på att jag är pank. Både på busskortet och kontant, så jag får gå, hela vägen till triangel, till möllan, förbi möllan, ända bort till Malmö Grill, jag var en isbit när jag kom fram, en röd isbit. Men jag klarade mig i alla fall, satt vid datorn där, åt och umgicks. Åkte hem när pappa slutade jobba och nu sitter jag här med min kusin och gör ingenting :-)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?