woopsie
Publicerat den

Det har regnat mestadels av natten, så snön har försvunnit lite och alla snöblock vi hade på taket har kasat ner på marken, det tror jag inte någon i huset missade. För det hördes helt läskigt, haha. Så ja, jag tror inte att mina kära skåningar lär ha snö på julafton, men det återstår att se. Eller för mig blir det ju att höra i och med att jag ska till Egypten!! Jag vet att jag verkligen tjatar på om det, men jag är faktiskt riktigt glad för det, för jag har aldrig varit där förut men jag har velat åka dit sen jag var liten, så det känns bra att jag äntligen ska få åka dit. Dessutom så har pappa någon kompis som kom hem från Egypten i förrgår och sa att det var 30-35 grader, god mat, att man definitivt skulle snorkla och att ifall man skulle in till stan och köpa något så skulle man pruta halva priset direkt. Så det känns grymt kul faktiskt, I CAN'T WAIT!
Eller wait och wait, det är ju bara tio dagar kvar :-D






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?