01.01.10
Publicerat den

japp, kvällen/natten blev otroligt lyckad !
jag börja fixa mig runt tre sen så sms:a jag maja när jag var klar så körde pappa mig till henne runt fyra, halv fem.
så hjälpte jag till lite hos henne.
sen börja gästerna komma.
och vi prata och åt mest de första timmarna,
efter efterrätten så gick vi alla ut på hennes trädgård & smällde.
haha, det var första gången för mig,
otroligt kul faktiskt ;$
japp, sen gick vi ut på vägen för att se raketerna bättre, och så ser vi majas syster vid busshållsplatsen.
hon har stått där en timme och är helt iskall. hon visste  nämligen inte om att bussarna inte gick som vanligt.
så hon hade stått och väntat på en buss som egentligen inte skulle komma.
så va vi ute med henne där lite, men så orkade ingen av oss va ute mer så vi gick hem till maja igen.
och där var alla helt galna och dansa :D
hihi, jaja.
sen gick gästerna och jag och maja gick och la oss.
men vi somna inte förrän 5 typ.
men jag hade otroligt kul.
& bilderna kommer sen när maja har skickat.
för min syster hade nämnligen vår systemkamera och jag ville inte ta bilder med min gamla lur som jag har nu.
men japp,
ha det bra & gott nytt år !






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?