byebye
Publicerat den

Håller på och packar.
Åker hem idag som ni vet.
Gosh, jag är lite nervös faktiskt.
Ska flyga hem. SJÄLV!
Jag gillar att flyga och så, är inte rädd eller något men detta är första gången jag flyger själv så liiiite rädd är jag faktiskt!
Har haft rätt så kul här. Vi har inte hunnit göra så mycket faktiskt, men aa, det vi har hunnit göra har varit kul och jag hoppas det blir någon sån här semester med Miranda igen.
Kanske till Norge, kanske någon annanstans, men så länge vi två åker.
Haha, vet inte hur Miranda står ut med mig egentligen, jag skulle inte klarat av att bo med mig själv om jag varit hon. Living Hell!
Men aja, nu måste jag återgå till packningen.
Vi hörs när jag är hemma och då blir det bildbomb!



sanna

utan miranda? <3



URL: http://sannakader.blogg.se/


miranda

aww, jag älskar att resa med dig nicole!

haha du e inte living hell.

snarare jag kanske? :p



haha puss.



URL:


Anonym

hon skal stanna kvar m hennas forelder;)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?