kokar över?
Publicerat den

GOSH jag kom precis hem!
Pappa körde mig till stan lite efter 11 och så gick jag hela vägen till Entre för jag skulle möta upp mina kusiner men det blev helt klyddigt så till slut träffade jag ingen av de.
Så jag gick ensam in till Entre och köpte en milkshake på BK, kollade i lite affärer och tog sedan 3:an till Centralen.
Därifrån gick jag till Gustav och köpte en läsk och väntade på 4:an för att kunna åka hem.
När 4:an väl kom efter kanske tjugo minuter så var det skitvarmt på bussen!
Ursäkta för språket men det går inte att förklara!
Har de inte hört talas om air condition?
I alla fall så satt jag där och bokstavligt talat bara svettades i 45-50 minuter.
För så lång tid tar det att åka till Klagshamn från stan och tvärtom!
Nu ska jag i alla fall cykla ner till stranden och träffa Felicia.
Badda lite och sånt så jag kan svalka av mig från denna värmen.
PUSS!


crazy bild på felicia och mig






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?