den tolfte juni tvåtusentio
Publicerat den

kom hem från stan för ungefär en kvart sedan,
vädret i Malmö är så himla konstigt,
först var de sol, sedan började det plötsligt regna och så höll det på ungefär hela dagen,
nu har solen i alla fall hållt sig kvar ett tag, känns riktigt nice!
men tyvärr har jag ingen sol på min balkong mer, så jag kan inte sola där,
får se om jag kanske kan sola någon annanstans,
fast då skulle det vara roligare ifall någon var med.
men jaja, jag får se vad jag gör.
är i alla fall superduper hungrig eftersom jag inte åt något i stan,
har faktiskt slutat äta mat i stan, dels för att det är onyttigt och dels för att man slösar så himla mycket pengar på det, jag menar man kan köpa något för de pengarna man slösar på mat under en månad.
okej... det beror ju också på hur ofta man är i stan, men om det är nästan en gång i veckan så blir det mycket ifall man skulle äta varje gång.
men haha, nu ska jag sluta förvirra er med långa meningar när jag lika gärna kunde hålla mig kortfattad.








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?