första dagen av livet!
Publicerat den

jag sitter i bilen och vi åker i full fart.
plötsligt stannar mamma och ber mig ringa pappa snabbt,
så jag tar hennes mobil och slår in numret.
två signaler går, sedan svarar han.
precis när jag ska säga hej så...


...öppnar min syster dörren till mitt rum och säger hej Nicole,
förlåt för jag väckte dig, men jag ska åka nu så jag ville bara komma in och säga hejdå.
VILKEN TIMING ALLTSÅ!
men ja, nu har min kära syster åkt, kommer faktiskt sakna henne.
får väl klara mig i ungefär två veckor utan henne.

NU, ska jag bara leeeeeeeva,
är glad för att det är sommarlov på ett sätt, men på ett annat inte.
tiden har gått så himla snabbt!
och det är inte så bra, eftersom jag känner att jag inte fått ut något speciellt av de sista dagarna,
men det ska jag i alla fall ändra på nu!

har full volym på datorn med Mina blivande Sommarplågor 2010,
känns awesome!
snart ska jag äta frukost, städa undan lite på mitt rum och duscha så länge som jag bara kan.
vid tolv tiden så ska jag träffa Miranda på innergården och sedan går vi till busshållplatsen > stan
ska se ifall jag hittar något jag behöver... eller bara fint!
för då tror jag att jag tar det direkt, hihi...
tänkte lägga in ett inlägg till med vad jag behöver köpa för något också.


random bild, men tyckte mitt öga blev fint så aa.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?