Glad Midsommar!
Publicerat den

Vaknade för ett tag sedan,
åt frukost och bar ut Rocky på balkongen.
Nu sitter jag och lägger över lite musik på mobilen.
Tänkte snart gå ut och plocka lite blommor så jag kan göra en midsommar krans senare,
Eller jag kan i alla fall försöka...
Annars är det ju fint att bara ha lite blommor i en vas på bordet eller något!
Vid två-tre tiden så ska jag cykla bort till Maja och spendera hela dagen, kvällen och natten hos henne eftersom jag ska sova där. Vi ska tälta på hennes gård, haha, det kommer bli väldigt intressant.
Men ja, innan dess så ska jag fixa och förbereda mig, plocka blommor, packa och sedan är väl klockan ungefär två-tre och då drar jag.
Vet inte om jag bloggar något mer hos henne, så det blir i alla fall några inlägg till idag.
Glad Midsommar och hoppas ni får en trevlig kväll allihopa!



julia

hoppas du också får en fin midsommar :D



URL: http://jjuliees.blogg.se/


Konradkristina

Great web site! I love the content, pics and hard work!



URL: http://konradkristina.blog24h.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?