mobilinlägg: school's over
Publicerat den

dsc08684 (MMS)

vilken dag alltså! jag vaknade kvart i nio, hoppade upp och skrek ut: har miranda kommit?! sedan kollade jag klockan och såg att den bara var kvart i nio. eller bara och bara, jag ändrade faktiskt mitt alarm till halv åtta så jag skulle hinna duscha och så men jag somna med mobilen i sängen så jag måste ha råkat stänga av det, så jag hann inte duscha men det var lugnt för mitt hår var inte så skitigt. jag åt och lite sånt sedan kom miranda klockan nio och vi fixade oss. hon hjälpte mig sätta i löshåret och flätade mitt hår. när vi var klara gick vi till skolan och ja, sedan var det bara att köra hårt. gick faktiskt inte så bra, eller i alla fall inte för mig! men alla andra var jätteduktiga. tillbaka till klassrummet och sa adjö till klassen. lämnade de med både skratt och tårar. kommer sakna min klass och alla andra på skolan så otroligt mycket! men vi har i alla fall fortfarande hela sommaren på oss att umgås, och jag kommer komma och hälsa på så ofta jag kan, det lovar jag! just nu sitter jag i bilen med mamma och ska till ica, efteråt blir det tennis. ha det bra så länge!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?