mobilinlägg - the happiest girl in the world!
Publicerat den

dsc08736 (MMS)

Nu sitter jag i bilen på väg hem från Löddeköpinge/Kävlinge. Har varit på Center Syd med pappa. OCH VET NI VAD? Jag hittade överedelen och i min storlek också, Så jag sitter i bilen med den i handen och pussar på den! Haha, nej jag skoja bara! Men den ligger i påsen jag har i knät. Och jag är bara så glad alltså, ni förstår nog inte hur glad jag är!! Köpte lite annat på Gina Tricot också, ni får se det när jag kommer hem. Puss och Kram från en jätteglad Nicole Förresten är det värsta mongobilden men jag är så glad att jag inte bryr mig!




Simon Benatti

Mongo bild?? :O

nej rkt fin bild ju :)



hahah, va bara tvungen att kolla inlägget där jag va med sen fastnade jag och läste vidare uppåt (A)



och grattis till köpet :D<3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?