onödig fakta
Publicerat den

*jag är längre än Eva Longoria Parker som bara är 1,57 m medan jag är 1,65!!
för en gångs skull känner jag mig lång, hihi..

*varje gång jag sitter vid datorn så har jag tre flikar öppna i samma ordning hela tiden.
bilddagboken, facebook, blogg.
om jag är inne på massa annat så blir det i nya flikar efter de tre, eller helt
nya fönster.
*JAG SAKNAR MIN SYSTER OCH MAMMA !
*och Miranda!
*Mirandas undulat Rocky jag tar hand om medan hon är borta verkade först vara lite rädd för mig och sakna Miranda,
men nu har jag satt honom i köket istället och satt igång musik och han verkar vara lite gladare, så det är i alla fall bra! Förresten, Rocky gillar musik!

*Jag ska bli brunare än Miranda men det kommer nog inte gå eftersom jag befinner mig i Sverige och hon är på Kreta en hel vecka så ja, man kan ju alltid försöka... Men lyckas? Don't think so.
*Men jag tar och börjar sola nu så jag i alla fall kan ha någon chans över huvud taget!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?