riktigt kul dag!
Publicerat den

åkte in till stan vid halv två,
men träffade rebecca och michelle vid halv tre kanske.
riktigt kul, vi gick runt i exakt heeela stan alltså.
har så himla ont i mina fötter och ben, men det var värt det!
efteråt gick vi till entre och vet ni vad?!
JAG HITTADE MIN DRÖMBIKINI!
eller ja... underdelen.
så nu har de fått in underdelen men nu är överdelen slut.
förstår mig inte på de !
men de sa att de skickat överdelarna till Lund så jag får väl ta bussen dit någon dag och leta.
vi får hoppas på det bästa i alla fall!



sara

hej! jag bor i lund och JA! bikinin finns (Y);)

men jag undrade ska du flytta ? och varför ska du byta skola ?

du kanske inte vill ta upp det på din blogg men ville så gärna veta ?

P.S din blogg äger ;)

KRAM....... <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?