summer!
Publicerat den

ÄNTLIGEN!
Första dagen det verkligen känts att det är sommarlov!
Jag och Miranda var ute och grillade idag, det blev riktigt gott!
Vi åt kött och spagetti med mjukost och sallad till.
Efteråt gick Miranda och köpte marshmallows, så vi "grillade" lite sådana också.
Det blev riktigt gott!
Efteråt drog vi hem till mig och såg på film. Vi hann se två stycken faktiskt.
Reeker och The Hills Have Eyes.
Efteråt följde jag Miranda hem och sedan gick jag själv hem, tog lite pizza och nu sitter jag här och håller på med bloggen, försöker fixa den så den blir riktigt fin, haha, ja... man kan ju alltid försöka eller hur?

Och ni vet den där videon jag skulle lägga ut där jag sjöng?
Jag gör det imorgon istället!









NICOLE=TJOCKIS!



miranda

nicole = marshmellow monster :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?