tapetorama
Publicerat den

kom hem för ett tag sedan.
har hunnit äta och lägga in mina ny tvättade kläder i garderoben.
varit med Sarah hela dagen!
hon är så söt, hihi.
dagen börja med att jag vakna,
satte mig vid datorn nästan direkt,
sedan åt jag och klädde på mig,
och sedan kom Sarah,
så sminka jag mig och sånt,
sedan gick vi ut och in ungefär tre gånger,
efter det kom vi hem till mig igen så satt vi vid datorn för att se ifall någon kul var inne och ville träffas men nej... alla var helt döda idag. det var varken någon ute eller inne på datorn, weird...
i alla fall , så bestämde vi oss för att dra hem till Sarah, så jag packade väskan och sedan ramade Sarah mig till Tygelsjö.
så kom vi hem till henne och badade,
sedan drog vi ut och sedan till stan.
vi åt pizza och sedan gick vi bara runt lite överallt i stan.
till slut hamnade vi på tapetorama,
haha, fråga inte ens!
sedan kom pappa och hämta oss och körde oss till Tygelsjö, så var vi ute ett tag,
sedan gick vi in till henne och bara softa.
men det var ändå kul dag,
tyvärr tog jag inga bilder idag..






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?