uppdatering om de två senaste dagarna
Publicerat den

igår när jag kom hem från stan så träffade jag Simon och Alex,
vi badade i Kalkan och sedan stack vi hem till mig och de va där till ungefär elva.

Idag så vaknade jag tidigt för jag och pappa skulle iväg,
så vi åkte dit vi skulle och va där i ungefär en timme.
Sedan stack vi till min farbrors pizzeria och va där en stund.
När jag kom hem stack jag till stranden med Felicia och när vi hade varit där en stund kom Simon och tillslut Joel och Axel också.
Så vi bada och massa sånt och sedan gick Felicia hem vid fyra eller fem, minns inte riktigt för hon skulle till Småland så hon var tvungen att packa och sånt.
Jag, Joel, Simon och Axel stannade kvar på stranden i någon timme och sedan cyklade vi hem till Joel och va där ett tag.
Gjorde inte något speciellt, Axel och Joel satt och spela något TV-spel och så.
Sedan stack Axel hem och lite efter det drog jag och Simon hemåt.
Han stack hem till sig och jag till mig,
och utanför mitt trapphus stod min mamma och min syster, blev så glad!
Har saknat de jättemycket!
Fick massor av presenter från de och sånt, haha jättetrevligt!
Sen åt jag mat och sedan satt jag och min syster ner och åt efterrätt tillsammans.
Efter det köpte jag biljetter till Eclipse som jag ska gå och se med Miranda.
Och nu sitter jag här och skriver detta .


allting löser sig till slut.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?