den femte maj tvåtusentio
Publicerat den

denna dagen var rätt chill faktiskt.
vi fick spela fotboll sista lektionen men eftersom jag inte är speciellt bra på det så satt jag och maja och solade lite grann och lyssnade på musik.
vi slutade en kvart tidigare så jag och maja stack hem till mig för att hämta pengar, busskort, lämna väska o.s.v
sedan ramade jag maja hem och så fixade hon skulle fixa, sedan missa vi bussen precis när vi svängt av till den gatan.
så vi fick vänta i dryga tjugo minuter tills det kom en ny.
har ni märkt, att det finns otroligt konstiga & roliga människor på malmös bussar?
vi såg nämligen en fet och gammal verison av Indiana Jones idag, och någon Anna Anka wannabe.
ja, nog med det.
vi träffade också Miranda på bussen så hon hängde med oss i stan.
vi stack och åt på Mc och sedan gick vi till H&M och Stadium.
mer hann vi inte för vi hade extraträning på dansen idag.
gick väl helt okej förutom att man får lite damp på nån egotjej.. NC!
köpte i alla fall ett par svarta tights från H&M för 79:50;- (i think).
hittade också den perfekta sommarklänningen för mig!
eller i och för sig så är det ju ett linne..
det är typ ganska stort, och leopardmönstrat (som jag älskarälskarälskar), så jag ska nog in till stan med maja imorgon igen och köpa det ifall jag hittar det.
köpte det inte idag eftersom det bara fanns i storlek 40, och det var way för stort för mig.
hoppas i alla fall att jag hittar någon i min storlek då!










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?