DAY ONE
Publicerat den

10 SAKER OM MIG SJÄLV:

1. Mitt mellannamn är före mitt förnamn.
2. Det namnet är Sara. Så alltså heter jag Sara Nicole Bica.
3. JAG ÄR EXTREMT KLUMPIG!
4. Jag har verkligen rejäla humörsvängningar... Och inte bara vissa dagar i månaden, utan alla dagar!
5. Jag tycker att detta året har gått för fort.
6. Men jag längtar ändå tills nästa!
7. Denna sommaren var bäst.
8. Nästa kommer bli ännu bättre!
9. Jag tycker med hela mitt hjärta att Miranda är den bästa vännen jag någonsin haft.
10. Jag ÄLSKAR att vara bruuuun! (Alltså solbrun, solbränd... Vet inte riktigt vad man kallar det...)
Ganska gammal och konstig bild, men jaja!



miranda

aww, hjärtat!

älskar dig!



URL: http://mirandaraz.blogg.se/


Anonym

bilden e nt gammal för du köpte nyss den tröjan ju ,HAHAHAHAHAHAHAHAHAH PINSAMT ! ;)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?