don't smile on the court, run on the court
Publicerat den

 + "Use your legs" var meningarna vikarien på tennisen sa till mig nästan hela tiden idag.
Det var den hittills jobbigaste träningen, men betydligt bästa också.
Känns som om alla träningar då vi inte har min egentlige tränare är så mycket bättre och roligare...
Men ja, efter tennisen så åkte jag och mamma hit, hämta nycklar, åkte hem till pappa, hämtade skolgrejer och lite fler kläder och lämnade tennisgrejerna och sedan kom vi hit och nu har jag precis duschat.
Min syster har dessutom fått en egen dator nu, en som funker superbt som jag älskar, fast inte lika mycket som min egna rosa Vaio, ohhh, i miss it! Men får komma hem till den på tisdag ;-)
När jag är klar med detta inlägget så ska jag ta och äta något och bara ta det lite lugnt och så, sedan vid 23:35 blir det Jersey Shore, antar att det är så sent idag i och med att det är EMA's innan dess... Men aja!
Men innan allt det hära ska jag nämligen avsluta tävlingen också, spännande va?


Me at the moment.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?