fell so deep in love
Publicerat den

Får frispel på min kamera!
Tänkte precis överföra alla bilder men bara för batteriet är slut så går det inte, skitdåligt!
Så nu måste jag gå upp och ladda batteriet bara för att kunna föra över bilderna!
Men aja, kom typ precis hem från Miranda.
Dagen spenderades i stan med bara henne först, sedan åt vi sushi på Hai med min pappa och därefter träffade vi Alberto och efter det så kom Kristian och Issi.
Stötte även på Indianna och hennes kompis Michel.
Sedan tog jag och Miranda bussen hem och sedan stack vi till Dako och var med honom och Kalle.
Mycket trevliga människor allihopa, hehe!
Vi såg även REC 2 som söööööög, första filmen var mycket bättre!
Sedan såg vi The Unborn som inte heller var så värst bra.
Men jupp, det är två fler kassa filmer sedda dårrå.
Men nu ska jag upp och ladda kameran, hejdåååå!



sannakader

du är söt. thihihih



URL: http://sannakader.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?