finns det böcker i bokskogen?
Publicerat den

Japp, då var jag som sagt på Orientering i Bokskogen med skolan idag.
Trodde det skulle bli lite tråkigare än det var, för det var faktiskt rätt kul!
Dock kom jag ju i en grupp där alla var väldigt tävlinginriktade och verkligen ville klara av alla stationer, så jag hänge ju med, för visst ville man vara bäst, men efter ungefär 3 rundor på samma stig så orkade jag inte mer, så det slutade med att jag gav upp när gruppen fortsatte...
Men precis när jag gett upp så fick vi ha rast, så det var chillllll.
Sedan åt vi och sådant, tog bussen till skolan och så satt jag och Tindra bara i skolan.
Tillslut kom Åsa och gav oss en uppgift som gick ut på att klottra på Genant's framsida vilket var väldigt kul!
;.
Måste bara fråga er en grej:
Minns ni dessa dockorna..?
Började helt plötsligt tänka på dem när jag satt på bussen från Bokskogen.
Så jag frågade Tindra om hon mindes dem och förklarade så bra som jag kunde hur de såg ut osv, och så klart mindes hon dem och visste även att de hette Betsy Spaghetti och så, jättebra! För då kunde jag ju söka på det och fixa fram bild till er här på bloggen. Haha, det är bra att ha en vän som Tindra, hon vet liksom lite om allt!



alexandra

saknar dej as mycket nicole ;(

måste träffas snart , älskar dej gumman<3



URL: http://alexandraarosendal.blogg.se/


Anonym

klart man minns dom! man kunde trycka in håret så det blev kort oxå :)



URL:


king

så trög dom heter bety spaghetty inte betsy :S



URL:


emilia selin (a'

hahha ja!

jag älskade dem när jag var liten!

jag lekta alltid med dem! ;)



URL: http://eemiliaa.bubbleroom.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?