glädjespridare
Publicerat den

Vem hade kunnat ana att en dag som börjat så otroligt dåligt kunde sluta så bra?
Mådde illa imorse, hade huvudvärk och var allmänt trött på allting, kände inte för att gå till skolan men ja gjorde det ändå och det var tur det, för jag blev på mycket bättre humör av min klass. Ni är så bra, hihi! Även av alla andra som jag pratade med under dagen för den delen, dem ska vi inte glömma för de hjälpte också mycket!
Men jaja, efter skolan så gick jag som sagt in till stan på varenda H&M för att hitta den där röda tröjan i XS, för jag hade nämligen köpt den i S igår och den satt inte bra... Så ja, tredje gången gilt! För jag fick gå in på tre olika H&M för att hitta den tröjan i XS. Men nu har jag den, och idag kom dessutom kläderna jag beställt från H&M hem, hehe, väldigt mycket H&M, men japp.. Allting var snyggt! Speciellt den där blusen, för den såg jättefin ut på hemsidan, men när jag såg den ligga där i påsen så tänkte jag: va? är detta verkligen den jag beställde? Men jag satte på den ändå, och damn alltså! Blev förälskad i den lilla blusen! Men jaja, just nu lyssnar jag på julsånger och klickar runt på facebook. WONDERFUL!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?