GODMORGON SÖTNOSAR
Publicerat den

Vaknade nyss, ska ta och äta frukost och sedan ska mamma fixa mitt hår.
Jag vet redan nu att det inte kommer bli som på bilden, men jag hoppas det blir snyggt ändå!

Därefter så ska jag på dans till klockan tre, och efter dansen så följer Miranda med hit, så fixar vi oss och allt sånt där och sedan får vi hitta på något kul i och med att höstlovet snart är slut!
Men vad vi ska hitta på vet vi inte direkt än... Vi får se!

Det blev inget bloggande igår för att det blev rätt sent och min syster var ju nämligen tvungen att sätta sig vid datorn direkt... Så jag blev alldeles för trött och orkade inte.
Och jag vet att min uppdatering har varit den absolut sämsta och att det bara är en massa text nu för tiden, men som sagt kan jag ju inte lägga in bilder från min kamera.
Men när jag kommer hem så blir det bildbomb, det kan ni räkna med!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?