GRATTIS PÅ FARS DAG, PAPI!
Publicerat den

Dock en timme i förskott, men men...
Kom precis hem från en trevlig kväll på SF-bio med min kära fader, hihi.
Som ni läst ungefär två-tre gånger tidigare så såg vi Unstoppable.
SKITGRYM FILM! VERKLIGEN!
Rekommenderar starkt att ni ska se den. På bio, hemma i soffan,  var som helst, bara ni ser den!
Det var lite roligt när vi såg på filmen också, i och med att i slutet på filmen ungefär när det var som mest spännande, så tystnade ljudet i filmen liksom, och så var det några tjejer man hörde pipa typ, de bara: ihhhhhh.
Haha, det lät roligt i alla fall!
Men nu ska jag bara ladda in några bilder på datorn och så får ni dagens outfit.
PUSS & KRAM, ÄT BANAN



George

Tusen tack, min prinsessa! Tack för att du tänker på mig! Tack för att du finns i min närhet!



Pappi



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?