GRATTIS TINDRA
Publicerat den

Idag var det knappt någon skola.
Vi samlades på Spegeln kvart i nio, såg på "The Day The Earth Stood Still" och sedan slutade vi.
Så jag, Oliver och Tindra gick runt på stan ett tag.
Tindra fyller nämligen år idag, så ett STORT grattis till henne!
Vi gick runt i nästan hela stan i sökandet efter hennes perfekta födelsedags-klänning.
Det blev den till höger på första bilden ifall ni ville veta.
Sedan har jag inte gjort så mycket.
Skulle ta mig till Malmö Grill och tog 6:an men missade hållplatsen så jag fick åka till slutstationen och sedan tillbaka...  Men jag kom i alla fall fram till Pizzerian i gott skick.
Dock väldigt hungrig, så jag åt och sådant, sedan åkte jag hem med min farbror.
Nu ska jag nog hitta på någonting, vet inte om jag kanske ska till Klagshamn och träffa Joel och Gustav, men bara kanske.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?