i'll still try
Publicerat den

Hejsan bloggen!
Godmorgon kan jag ju egentligen säga, men det känns som om jag vaknade för en evighet sedan...
Låg i alla fall kvar i sängen ett bra tag.
Rensade min SMS-inkorg och bara låg där och hörde på regnet egentligen...
Sedan gick jag upp, tvättade bort sminket i och med att jag aldrig gjorde det igår...
Och efteråt åt jag en rejäl frukost! Eller det var det jag hade tänkt...
Tog ut flingor, bröd, massor med pålägg och annat sådant, men det slutade med att det blev en macka och en halv skål med flingor och mjölk...
Just nu sitter jag och klickar in mig på olika bloggar och nördar facebook, samt lyssnar på musik.



BTW; Allting är bra mellan mig och N igen!
Vi stötte på varandra igår kväll och pratade ut...
GREIT! Hahaha.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?