nicole, nicole, nicole... ncncnc
Publicerat den


Bild från idag som jag redigerat lite.

När jag var i skolan och gjorde Genants framsida så får jag plötsligt för mig att kolla min mobil.
Där ligger två sms och två obesvarade samtal från Miranda och väntar på mig, så jag ringer upp henne och ursäktar mig för att jag inte svarat...
Därefter bestämmer vi för att träffas på Donkan på Triangeln.
Så jag går dit ända från skolan och möter Miranda och Mariam där.
De har precis ätit paj så jag beställer bara en liten Happy Meal, och så äter jag.
Vi pratar en massa som vanligt, sedan går vi runt lite i affärerna innan Joel och Cazzy kommer.
Då vill Joel tillbaka till Donkan så vi drar dit och han äter igen,
det gör även jag och Mariam, en glass var.
Men jaja, sedan drar vi oss mot Gustav och på vägen dit träffar vi Sara.
Går runt lite på stan, får gratis Wasa-sandwich's och reflexer, laddar på mitt busskort och träffar Elin som jag saknat en jävla massa, så jag pratar lite med henne och så :-)
Därefter så drar Joel och Miranda hem, och strax därpå gör även jag och Mariam det.

Nu har jag varit hemma ett väldigt tag, men ska snart börja fixa Nicoles blogg lite grann och kanske ta något att käka. Läxorna är ju klara så det känns skönt att slippa stressa med dem!



filippa

hej ! vilken sara träffa du ? vad heter hon i efternamn?;)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?