plugg, plugg & mera plugg
Publicerat den

Gjorde klart svenskläxan för ett tag sedan, nu är det engelskläxan kvar.
Den går ut på att man ska välja en frivillig låt och skriva runt 400 ord om på engelska.
Sedan ska man spela in det men skrivit man tycker låten handlar om och mejla det till läraren. Låten jag valt är Medina – Sagoland och långt kan man ju inte riktigt säga att jag kommit... Jag har skrivit 92 ord, och det ska vara runt 400... Lycka till säger jag bara till mig själv! Vet ni hur svårt det är att försöka beskriva en låt på så många ord? Alla meningar blir ungefär it's about love and hope, it's about bla bla och bla, it's about... Ja, ni förstår, och det är liksom inte bra gjort. Det är t.o.m dåligt ju!
Men jaja, nu återgår jag till mitt "It's about.."
VI HÖRS FÖRMODLIGEN SENARE!



miranda

JAG SAKNAR DIG! 4 DAGAR UTAN DIG! :(



URL: http://mirandaraz.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?