svar på (en återigen väldigt mogen) kommentar
Publicerat den

cazzy om svar på (väldigt mogen) kommentar:
du har ärligt talat ganska stor näsa, du kan ju operera dig snart.. de är ju liksom inte fint att ha något så stort mitt i fejjset

Mitt svar: Kära du, eller nja, kanske inte för jag håller inte dig kär. Jag vet inte vem du är och Cazzy kan du ju sluta upp med att låtsas vara för jag vet att det inte är Cazzy. För det första ser jag att du inte har samma ip-nummer som hon har och för det andra så har jag pratat med henne och det är inte hon som skrivit kommentaren. Ifall det hade varit hon så hade hon ju stått för det, hon hade i sådana fall trots allt skrivit sitt namn? Men nej, du är inte Cazzy! Och jag blir bara irriterad på er som skriver elaka och omogna kommentarer i någon annans namn. Varför gör man något sådant? För att försöka skapa bråk och drama? Well it ain't workin.
Och du kan ju tycka att jag har jättestor näsa, jag bryr mig inte. Du vågar ju inte ens stå för det du säger.

Och riktiga Cazzys svar: the real bitch, cazandrasanchez om svar på (väldigt mogen) kommentar:
men hallååå där wb mig, tycker att om du har någon åsikt om nicoles näsa så stå för att du tycker som du tycker istället för att säga din åsikt i mitt namn för vet du vad ? 
min åsikt om nicoles näsa är att den passar utmärkt till hennes ansikte
och min åsikt om dig är att du är så jävla patetiskt och borde ta och skaffa ett liv och lite mer självkänsla så du kan säga vad du tycker, och sålänge du tänker fortsätta hålla på och leka någon annan än du är så kan du lika gärna bara gå och gömma dig någonstans för såna som dig är bara för PINSAMMA .

puss :)



Anonym

Heej. ja bara undrar var du här köpt ''rakapparaten'' som tar bort hårrötterna eller nått sånt:S från Braun.



URL:


cazzy!

yeeeeeeay finns det bara en enda cazzy i sverige? HAHHAHAHAH sån fail! båda kan heta cazzy, visste nte ens att du knr en annan cazzy, shit så trög man får va jag svär så störda ni dampar för man säger va man tycker omg.. patetiska ungar.



/CASSANDRA MARELSDOTTIR



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?