svar på kommentar
Publicerat den

Anonym om I JUST DON'T KNOW:
varför har du tagit bort frågesaken? :(888
svar: Jag har inte tagit bort den, ni kan ju fortfarande fråga mig genom att trycka på fråga mig-knappen som finns i slutet på varje inlägg!
Josefina om videoinlägg - FASHIONSHOW:
hej sötaste !
fråga din farmor(?) eller mormor vsr hon köpt allt hahaha, hon har fin stil x) ! <3
svar: amen hejsan sötnos! hihi, tror inte det hjälper så mycket ifall du får reda på vart hon köpt plaggen, det var nog ganska längesedan hon köpte dem. men jag tror faktiskt att det mesta är köpt på sechond hand, hon brukar handla i second hand-butiker ganska ofta :-)
julia om LAST:
hej skulle du inte kunna lägga upp några bilder på ditt rum ? : ) 
skulle vara kul !
svar: jag tror att jag har fått denna frågan förut, men det spelar ingen roll, jag kan svara igen.
det är ju så att vi har köpt en lägenhet som vi håller på att renovera och tills den är klar så bor vi hos min farbror, så därför har jag inte lagt upp några bilder på mitt rum i och med att det egentligen inte är mitt rum.
men ni ska få se senare när allt är klart i lägenhet!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?