svar på kommentar
Publicerat den

stort fan av dig ! om första advent:
HEJ NICOLE ! 

jag älskare verkligen din blogg, den e helt underbar, (som du oxå verkar vara..!) 
jag råkade av misstag komma in på den men sen dess har jag följt den noga... läste gammla inlägg och förstod att du va 97:a ! verkligen duktigt av dej, i din ålder brukar man inte vara så aktiv med riktigt bra bloggar,.. men du har lyckts stort ! , lycka till i framtiden .
/ kram angelica i sthlm 23 år
Svar: Hej Angelica! Oh, tack så hemskt mycket! Nja, det är nog lätt att det uppfattas som det men jag är faktiskt 98:a, men jag hoppade över förskoleklassen så därför går i samma klass som folk som är ett år äldre och det har jag gjort sedan jag först började skolan och jag trivs väldigt mycket med det även ifall folk kanske ser mig som "liten" ibland, hihi. Men tack så jättemycket i alla fall :-)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?