svar på tal
Publicerat den

Patetiskt att jag fortfarande får kommentarer om bilderna jag hade i IBRA! IBRA! IBRA!
Jag hade först fyra stycken helt ocensurerade bilder, och då fick jag kommentarer om att jag bara ville visa upp mina bröst osv osv, och nej, så är det inte. Bilderna jag lägger ut på bloggen är inte för att visa upp mina bröst, min rumpa eller gud vet vad! Och nu när jag valt ut en bild och även censurerat får jag kommentarer om att jag bara vill dra ännu mer uppmärksamhet dit i och med att jag censurerar. Men lilla du? Uppmärksamheten kanske dras dit i och med att det är censurerat men det finns ju inget att se för det ÄR CENSURERAT, så blickarna dras ju bort därifrån förr eller senare. 



miranda.

hahaha du har ju iaf något att censurera.. till skillnad från andra :D



URL: http://mirandaraz.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?