A PICTURE
Publicerat den

Oh, detta är jobbigt!
Har suttit och bläddrat igenom 198 sidor på weheartit taggade med beach nu.
Och allt detta i letande efter en bild.
Ja, men vad gör man inte...
Bilden är då på ett par, en kille och en tjej, som står på stranden i solnedgången och håller om varandra.
Sanna skickade den till mig för jätte jätte länge sedan men jag har ju ny dator och hon har tagit bort den så den är helt väck, hittar inte den någonstans.
Och fråga inte varför jag vill ha bilden så himla mycket.
Det vet jag inte själv, känner bara något behov av att hitta den och spara den igen...

UPDATE: Jag vet att det säkert finns miljontals sådana bilder och att jag lika gärna kan sluta leta eftersom jag aldrig kommer hitta den, men nej, det tänker jag inte göra haha!
JAG SKA HITTA DEN SÅ DET SÅ!
Lite mer detaljerat om hur den ser ut, killen är lång och brunhårig, tjejen är lite kortare med långt brunt uppklippt hår och hon har jeans på sig (tror jag) och de står vända mot varandra och man ser de från sidan. Ifall NÅGON, vem som helst hittar en bild som ni tycker passar in på det jag skrivit, så lägg upp bilden på din blogg, kom tillbaka och länka till din blogg så kollar jag. Det hade varit till en stor hjälp ifall ni gjort det! Ni kanske hittar den, vem vet?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?