chilldag
Publicerat den

Hmm, idag så har jag varit i skolan.
Efter skola tog jag bussen hem, eller jag skulle det i alla fall.
Men bussen var verkligen överfull så jag hoppade av vid min farmor och farfar för att dra hem till dem och umgås lite med dem, men det blev värsta failat eftersom dem inte var hemma...
Jag ringde i alla fall de och ungefär tio minuter efter ar de där.
Det slutade med att det blev någon sorts mini-släktträff, för min kusin kom också, sedan kom mina sysslingar och deras föräldrar också. Visst, alla skulle ju till olika ställen men ändå.
Sedan kom pappa och hämtade mig.
Nu har jag ätit och kollat på The Hills och nu tittar jag på The City.
Eller tvärtom? Haha jag vet inte.
Men i alla fall, idag är det säsongspremiär för Desperate Housewives på Kanal 5 klockan 21:00.
Så det ska jag absolut se på!!


Fint, haha...






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?