i love the way
Publicerat den



nytagna bilder ;-)

Sitter och gör ingenting på en fredagskväll, känns kul!
Imorgon ska jag på dans och efteråt vet jag inte ifall jag skulle sova hos Miranda (?)
Aja, jag vet inte, får snacka med henne.
Idag hade jag ju studiedag så jag åkte och var på Strandskolan.
Från ungefär kvart över åtta till elva någonting, inte så värst länge.
Sedan drog jag och Miranda hem till henne och åt och bara var, därefter gick vi till affan, köpte choklad, mötte upp Felicia och drog hem till henne.
Jag skrev ju ett inlägg hemma hos Felicia så som ni vet så drog vi till stan också.
Köpte ingenting idag heller, i think my shopaholic-needs are gone!
Det är väldigt bra faktiskt!
Känner liksom inte att jag måste köpa allt jag tycker är fint, haha inte för jag känt precis så förut men okej, detta kan ju också bero på att jag inte sett något plagg to die for i stan de senaste gångerna jag varit där och egentligen behöver jag ju inget speciellt plagg...
Eller jo, nu när jag tänker efter så skulle jag faktiskt behöva ett par tights och lite underkläder.
Jahapp, då får jag ta och köpa det då, haha!
Nu ska jag äta och sedan fortsätta sitta och lyssna på låtar jag en gång i livet inte kunnat få nog av.
Vi hörs!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?