i miss my baby
Publicerat den

Oh, förlåt för att min blogg absolut suger nu för tiden!
Men det är liksom lov, och då har jag massor med grejer att göra, inte som när det är skola då jag mest bara sitter framför datorn när jag inte träffar någon... Haha.
Men jag ska försöka uppdatera så gott jag kan!
Vaknade i alla fall klockan tio, men dock så somnade jag om och vaknade igen halv elva.
Gick upp, och satte mig vid datorn. 
Som ni ser är ju klockan halv tolv nu, så jag har suttit här en timme ungefär.
BAD BLOGGER! BAD BLOGGER! Som Miranda brukar säga...
Men nu ska jag i alla fall äta frukost och därefter förbereda mig för dansen.
Efter dansen blir det snabbt hem, duscha, fixa mig och sedan ska jag följa med min pappa på en sån där Diplomeringshögtid. Vet inte riktigt vad det är, men det får jag ju reda på sen ;-)
Nu ska jag käka frukost, vi ses!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?