radiance
Publicerat den

Har länge fått förfrågningar om att blogga lite mer kreativt men ni har aldrig sagt om vad.
Men min vän Oliwia sa precis att jag skulle kunna skriva om mina favoritgrejer, t.ex. parfym osv.
Så därför tänker jag faktiskt göra det nu!
Min favoritparfym för tillfället är nog:



Radiance av Britney Spears.


Dock har jag inte den parfymen men den står väldigt högt upp på min önskelista i jul!!
Tävlar även om just den parfymen på massa olika bloggar. Så mycket älskar jag den!
Men annars, vill jag ha Viva la Juicy av Juicy Couture eller No 3 av D&G.


Men parfymen jag faktiskt har och använder ofta är:


Intense av Hugo Boss.



emilia selin

älskar den också!

asså den står rrrrkkkt högt upp¨på min önskelista med (a) <3



URL: http://www.eemiliaa.bubbleroom.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?