shawty just text me
Publicerat den

Förlåt för att det inte blivit mycket uppdatering, har knappt varit hemma idag!
Men nu ska det uppdateras som bara den!!
Nja, eller inte... Haha.
Ska snart ta och fixa något att äta, antagligen nudlar :-)
Men ja, idag var jag i skolan, slutade halv tolv men stannade kvar i skolan och åt, därefter bara luffade jag runt hur länge som helst med Tindra och Alex.
Sedan tog jag bussen in till stan kollade i massa affärer och köpte faktiskt lite grejer.
Ni får se det i nästa inlägg!
Därefter stötte jag på min syster och hennes kompisar så jag stannade och pratade lite med dem, sedan fick jag rusa till Burger King för där stod Kim och väntade på mig.
Vi bara gick runt överallt, åt på Sibylla osv osv.
Riktigt längesedan jag träffade honom, har saknat honom!
Efter det tog jag bussen till Klagshamn och träffade först Miranda och Simon, sedan kom Jonte också.
Så jag var med de ett tag, sedan kom pappa lite innan åtta och hämtade mig.
Nu ska jag koka nudlarna.
SES!




emo-lugg är gulligt :3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?