svar på kommentar
Publicerat den

amandasss om ohh panik!:
hur länge har du haft spotify??
svar: jag vet inte riktigt, ganska länge faktiskt.
delade dock account med min syster innan, men nu eftersom hon flyttat så lyssnar vi på musik ungefär samtidigt och då blir det rätt konstigt eftersom det pausas när den andra lyssnar, så jag fixade sånt där gratis account som man inte behöver inbjudan till.


emma om "har vi lim? ja, detta är väl en workshop?:
vad heter hon tjejen mede låckigt hår
svar: Tindra


amanda om Mobilinlägg - Espanol:
tjänar du pengar på din blogg ? med videoinlägg oh så ?
svar: nej, det gör jag inte.


miranda om ONLY VIDEO (IN THE WORLD):
det är här nicole's klassiska kommer in ; JAG HATAR CP MUSIKVIDEOS SOM FÖRSTÖR LÅTEN!

riktigt dålig video ! :o
svar: hahaha, nej! jag tyckte faktiskt att den var ganska okej ändå.
inte lika dålig som en annan av hennes videos vi såg på MTV om du minns vilken jag menar!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?