talar ut...
Publicerat den

Har man gått för långt när man vill vrida tillbaka tiden?
Har man blivit alldeles desperat när minnen är det enda man tänker på?
För i mitt fall är det så.
Jag kanske är helt galen som bara vill vrida tillbaka tiden och vara med om de ögonblicken igen.
Om och om igen för den delen.
Vill bara leva i den tiden vi kallar , just nu.
Vill ha allt jag hade då och vara den jag var då.
Vill sudda bort alla mina misstag och bara göra om allting, och göra det rätt.
Vill - det är ett ord jag hatar.
Viljan är så himla stor att den kan skapa ett eget liv inuti en.
Du gör det du vill, även fast det inte är det rätta att göra ibland.
Och det fullkomligt suger!
Borde, är ordet man borde anpassa sig efter.
Vad borde jag göra?
Även fast ett liv av vilja verkar vara roligare än ett liv av vad man borde göra, så hade jag helst levt livet där jag vet vad jag borde göra och gör det. Inte där jag gör vad jag vill!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?