text
Publicerat den

Kom hem för ungefär en timme sedan.
Har mest chillat lite framför datorn och ätit och sådant.
Skolan var superrolig idag!
Jag och några andra från min klass (+ flera från de andra klasserna) gick iväg och var på sån teatergrej.
Vi skulle improvosera och massa annat. MYCKET BÄTTRE ÄN VANLIGA LEKTIONER!
Skippade både matten (tror jag..?) och idrotten, haha! 
Därefter hade vi lunch och sedan spanska, men vår spansk lärare skulle iväg så istället lekte vi massa lekar och byggde ett så högt torn som möjligt av spagetti och geléhallon :-)
Efter det så slutade vi ju och då tog jag första bussen in till stan och träffade Miranda.
Vi solade faktiskt inte idag!
Men vi kollade runt i massa affärer och jag köpte faktiskt något denna gången, ni får se det snart!
När jag bloggat klart nu så blir det att göra svensk läxan.
SES!








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?