the sky is crying...
Publicerat den

Idag så var jag i skolan, dagen gick ändå rätt snabbt.
Stannade på egen tiden och gjorde klart SO-uppsatsen, sen tog jag bussen in till stan och var med Alberto till typ halv fem för då tog jag bussen till dansen.
Och herregud, jag är så himla rädd.
Har ni hört om den här mannen som skjutit tre personer här i Malmö?
Det läskiga är att det är i det området jag bor i också typ...
Det satt några bredvid mig på bussen idag som pratade om det, hon ena var tårögd och jag själv blev nästan det.
Vem fan gör något sådant?
Ursäkta mig för att jag svär men sånt här är oacceptabelt!
Och än så länge är det bara utlänningar han har skjutit.
Man känner sig ju knappt säker nåmer.
Ska inte vara ute på kvällen och sånt här i området, verkligen inte.

Jaja.. Efter dansen hämtade pappa upp mig och så kom jag hem, duschade och åt.
Nu har jag suttit vid datorn ett tag men har inte bloggat, så därför gör jag det nu.
Idag blir det ingen dagens outfit i och med att jag glömde ta outfit-bilder.
Dock hade jag ändå inte något speciellt på mig, bara en kofta, ett linne och jeanstights.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?