i've had a great day
Publicerat den

Ahh, jag har haft en underbar underbar UNDERBAR dag!
Dagen började med att jag vaknade vid ungefär tio.
Åt, fixade mig och tog bussen till Munkhätteskolan.
Var där och träffade nästan alla jag ville träffa.
Men sjukt härligt folk alltså!
Nya som gamla, allihopa! Så underbara!
Vid klockan kvart i två ungefär så kom min pappa och hämtade mig.
Körde mig till Humfryskolan för att jag skulle upp och lämna kontraktet, därefter körde han mig till Klagshamn där jag stack upp till Miranda.
Vi åt, fixade oss, bytte jackor och lite sådant.
Sedan stack vi hem till Dako där han och Kalle var.
Spelade lite GTA (eller ja, jag gjorde..) sedan drog vi ut.
Luffade på skolan i två timmar eller hur länge det nu var och sedan stack jag och Miranda hem till henne och åt tacos, hehe :-)
Sedan stack vi till Dako igen, men denna gången kollade vi på film.
Skräckisar, hehe!
Först Paranormal Activity och sedan REC.
Sjuuuuuuuk film den där REC.

Jag och Miranda ska träffa pågarna igen i helgen och då ska vi se REC 2, fett med nice!
Men nu ska jag sova, GODNATT BABES!


Kassa webb-bilder, lev med det!!



matilda rosqviist

haha ja, helt sjuk... tack sötnos! :')



URL: http://matildays.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?