waking up from a bad dream
Publicerat den

Godmorgon bloggen!
Herregud, vilken mardröm jag drömde inatt alltså.
Drömde att jag och Oliver i min klass var på väg hem (dock vet jag inte varifrån) och när vi var vid någon lägenhet så blir Oliver skjuten av "den nya lasermannen" som står bakom lägenhetens port.
Jag hamnar i chocktillstånd och bara står där och då skjuter han mig med, rakt i magen.
Jag hoppar åt sidan för att inte bli skjuten ännu mer och då hör jag honom springa därifrån.
Det första jag gör sedan är att sms:a en sadface till min pappa och sedan ringa Nathalie och säga att jag blivit skjuten, efter det så förlorar jag medvetet...

... Och då vaknar jag upp.
Usch, vilken mardröm!

En fråga bara, är jag den enda som tyckte att det var ljusare inatt än alla andra nätter nu?
Eller så kanske det var grannens garage ljus som lyste rätt mot vårt hus, haha...






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?