äsch, godnatt
Publicerat den

Oh, blev klar med matteläxan för ungefär en halvtimme sedan.
Varför i hela friden blandar man in alfabetet i matematik?
That's just some weird shit man...
Men jaja, när man får grepp om det så är det inte sååå svårt, och som tur har jag ju min pappa som hjälper mig, haha :-D
Men nu ska jag bara ta något att äta och sedan ska jag gå och lägga mig.
Imorgon börjar jag kvart i nio, rätt chill dag imorgon tror jag.
I och med att vi börjar kvart i nio och då ska vi samlas utanför spegeln för sedan ska vi in där och se på någon film och regnskogen, och resten av dagen kommer nog bara vara massa förhör och insamling av läxor och sådant.
Ska nog stanna kvar på "egen tiden" lite också så jag kan få lite hjälp med svenskan, haha...
Men jag vaknar ändå halv åtta imorgon, för jag ska sitta och lyssna på när Kenza och Tyra gästar Vakna! med The Voice, gud vad jag nördar de två.. Ska ju se premiären på deras Show imorgon också.
Tönt Nicole!!
Men aja, det är ju kul i alla fall.
Men
nu
ska jag inte sitta här och skriva allt jag tänker som säkert ingen har läst utan jag ska gå och äta!
Och massa massa cred till er som läste hela texten ;-)


Jag just nu.



miranda

creds till mig :d



URL: http://mirandaraz.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?